16 Kasım 2015 Pazartesi

Kulübümüzün 427, dönemimizin 8’inci toplantısında ‘Benim İşim & Benim Hobim’ etkinliği gerçekleştirdik

Kulübümüzün 427, dönemimizin 8’inci toplantısını yoğun katılımla gerçekleştirdik. Genel Sekreterimiz Çağla Gul Cagla Tufekcioglu ile Meslek Hizmetleri ve Üyelik Geliştirme komiteleri Başkanımız Aşkım Hazal Saraçoğlu'nun ‘Benim İşim & Benim Hobim’ sunumlarını dinledik. Sevgili Çağla’nın anlatımıyla ‘kralların sanatı’ olarak bilinen gobleni öğrendik, mini bir atölye çalışması yaptık. Benim İşim sunumunda mesleğini anlatan Sevgili Hazal’ın keman dinletisi ile de kulaklarımızın pası silindi. Toplantı sonunda Aday Üyemiz Kutay Karakoç’un doğum gününü kutladık. Sevgili Çağla’ya ‘halloween’ temalı armağanları için emekli üyelerimizden Onur Oral, Fatma Korkmaz, Yener Poroy ve Sedef Oltay'a da toplantımıza katılımlarından dolayı teşekkür ederiz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder